6 455 läst ·
5 svar
6k läst
5 svar
Vilka skikt och i vilken ordning på en yttervägg
Hur är en vanlig yttervägg uppbyggd enligt konstens alla regler.
Ytterpanel > regelverk med isolering > plast? > gips > tapet
Det jag är väldigt osäker på är det som kallas ångskikt, plast - hur och var sätts det i en yttervägg?
Ytterpanel > regelverk med isolering > plast? > gips > tapet
Det jag är väldigt osäker på är det som kallas ångskikt, plast - hur och var sätts det i en yttervägg?
ni kan hjälpa mig
Du ska bygga ern lågform av lösvirke där +Höjden är avvägd och profilerna är på plats. Formens mått 350mm x3000x4000.
Gör en arbetsbeskrivning hur du går tillväga när du bygger din lågform. Beskrivningen ska minst innehålla:
a. Arbetsmomenten i kronologisk ordning (så som de tidsmässigt infaller)
b. Material och delmoment namngivna
c. Verktyg, maskiner, fästmedel och låsanordning
d. Hjälpmedel och skyddsutrustning.
e. Viktigt att tänka på
Du ska bygga ern lågform av lösvirke där +Höjden är avvägd och profilerna är på plats. Formens mått 350mm x3000x4000.
Gör en arbetsbeskrivning hur du går tillväga när du bygger din lågform. Beskrivningen ska minst innehålla:
e. Viktigt att tänka på
windestal
Husägare
· Västergötland
· 354 inlägg
windestal
Husägare
- Västergötland
- 354 inlägg
Går du och @pinoeym kanske på samma vuxenutbildning? Ni kanske kan hjälpa varandra istället för att be andra göra era uppgifter åt er?G Ghaarib haji skrev:ni kan hjälpa mig
e. Viktigt att tänka på
Från tråden https://www.byggahus.se/forum/threads/fragor-av-skoluppgiftskaraktaer.337670/
Hej, jag studerar vuxenutbildning, jag har en fråga måste jag svara, kan någon hjälpa mig?
Frågan är
Du ska bygga en lågform för platta av lösvirke där +Höjden är avvägd och profilerna är på plats.
Formens mått 350mm x3000x4000.
e. Viktigt att tänka på
Tack för hjälpen.
Klicka här för att svara