60 086 läst ·
26 svar
60k läst
26 svar
Vilka färger på kablarna?
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
Men en sådan liten sak som vilken toppklämma som finns är väldigt viktigt för elektriker. Det är inte kul att bli tvingad att koppla med andra toppklämmor än sina favoriter. T.ex. bli tvingad till plint.. burr. usch.
//Patrik
//Patrik
Vad är det för förvirrad elektriker som ber dig att fixa materialet? Finns inte en enda fördel med det.. Ett sånt jobb tackar man ifrån sig om man har chansen.
Word! Eller Torix toppklämmor för mig... Huvva, tacka vet jag Wago.Patrik_Hed skrev:
Det handlar mer om att jag känner han som är elektriker, och han lovade att hjälpa mig om jag fixade så mycket som möjligt innan. Sen kommer han dit och kopplar in resten.. = En som jag litar på, och nada kostnader..
Apparat dosa funkade inte för TV, det verkar vara fyrkantig placering på fästen osv. Den kommer inte in i en Adosa..
Apparat dosa funkade inte för TV, det verkar vara fyrkantig placering på fästen osv. Den kommer inte in i en Adosa..
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
Jag vill också slå ett slag för Wago! Torix borde man bränna på ett rituellt bål ;-)
Hur ser TV-uttaget ut? Det brukar inte vara några problem att montera i A-dosa. Bara att skruva i komethålen och skuva ut hullingarna.
Hur ser TV-uttaget ut? Det brukar inte vara några problem att montera i A-dosa. Bara att skruva i komethålen och skuva ut hullingarna.
Redigerat:
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
Jag kopplade faktiskt två dosor i dag med HelaCon. Märkte ingen större skillnad föremot Wago, men i.o.f. så kopplade jag bara två dosor. Får man använda dem lite mer så kanske man märker skillnad.
Spinout: Går biledaren att koppla in?? I såfall ska jag verkligen börja koppla med HelaCon...
//Patrik
Spinout: Går biledaren att koppla in?? I såfall ska jag verkligen börja koppla med HelaCon...
//Patrik
Jo, det underlättar ju om man slipper ha flera modeller, annars tycker jag Wagos 222 är perfekta till biledare.
busta_rhyme skrev:Det handlar mer om att jag känner han som är elektriker, och han lovade att hjälpa mig om jag fixade så mycket som möjligt innan. Sen kommer han dit och kopplar in resten.. = En som jag litar på, och nada kostnader..
Apparat dosa funkade inte för TV, det verkar vara fyrkantig placering på fästen osv. Den kommer inte in i en Adosa..
????? Låt din elektriker berätta för dig vad du ska köpa..
Vore inte det enklare ? Eller är han också på semester...
Klicka här för att svara