Medlem
· Västra Götaland
· 1 849 inlägg
Det är inte fackmannamässigt gjort, det är sönderklippt och inte tätt. Har svårt att fatta att någon husfabrik får för sig att göra så uppenbara fel.H Helena BC skrev:
Montera bort en plåt.
Häll sedan vatten i ett hörn medans ni lutar plåten lite granna. Läcker det eller läcker det inte i plåtskarven vilket jag tror det gör. Sedan är det bara att visa hustillverkaren samma test så blir dom tyst efter det. Det går inte att argumentera mot dummt folk (hustillverkaren) så därför måste du överbevisa hustillverkaren att det är en felvikt plåt med detta test.
Häll sedan vatten i ett hörn medans ni lutar plåten lite granna. Läcker det eller läcker det inte i plåtskarven vilket jag tror det gör. Sedan är det bara att visa hustillverkaren samma test så blir dom tyst efter det. Det går inte att argumentera mot dummt folk (hustillverkaren) så därför måste du överbevisa hustillverkaren att det är en felvikt plåt med detta test.
Produkter som diskuteras: "plåtspikarna"
Plåtspik
Plåtspikar är särskilt designade för att användas vid infästning av plåt eller stål. De har en robust konstruktion och är oftast tillverkade av starka material som kan tränga igenom plåt eller stål utan att böja sig eller bli trubbiga.
Läs mer
Besserwisser
· östergötland
· 2 774 inlägg
Hej igen, jag vågar inte göra detta självR RoBo skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden