Hej

Någon som vet hur man kan vika ett överbleck så att det går runt ett hörn och ändå håller tätt?
 
Ingen plåtslagare med lite tips att dela med sig av?
 
Jag är ingen plåtslagare, men klipp i 45 grader med ca 5-6 cm överlapp och dubbelfalsa?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.