S Sonander #1 Medlem · 207 inlägg 1 jul 2005 22:31 Sonander Medlem 207 inlägg 1 jul 2005 22:31 #1 Hej Någon som vet hur man kan vika ett överbleck så att det går runt ett hörn och ändå håller tätt?
S Sonander #2 Medlem · 207 inlägg 5 jul 2005 22:41 Sonander Medlem 207 inlägg 5 jul 2005 22:41 #2 Ingen plåtslagare med lite tips att dela med sig av?
mattiasp #3 Husägare · Täby, Sthlm · 6 884 inlägg 7 jul 2005 08:22 mattiasp Husägare Täby, Sthlm 6 884 inlägg 7 jul 2005 08:22 #3 Jag är ingen plåtslagare, men klipp i 45 grader med ca 5-6 cm överlapp och dubbelfalsa?