V viktorj #1 Medlem · Hallands län · 539 inlägg 5 maj 2016 18:38 viktorj Medlem Hallands län 539 inlägg 5 maj 2016 18:38 #1 Hej Har en viessman jordvärmepanna. Upplever att jag förbrukar för mycket el. Kollar lite inställningar på värmepumpen oxh hittar detta? Skall dom verkligen vara ibockade? Tack så länge Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej Har en viessman jordvärmepanna. Upplever att jag förbrukar för mycket el. Kollar lite inställningar på värmepumpen oxh hittar detta? Skall dom verkligen vara ibockade? Tack så länge Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
H Håkan Eriksson5 #2 Medlem · 11 inlägg 6 feb 2024 09:30 Håkan Eriksson5 Medlem 11 inlägg 6 feb 2024 09:30 #2 Har dom ej ikryssade på min