Vi har gått från brutet, till sadeltak och nu funderar vi på att ha pulpettak på det nya bygget, då bygglovshandläggaren knorrar över vinden.
Nu undrar jag hur man räknar takfotshöjden på pulpettaket. Är det ett medelvärde av de bägge takfötterna eller är det den lägsta takfoten som gäller?
mvh
David