16 224 läst ·
133 svar
16k läst
133 svar
Via Bahnhofs bredband kommer jag inte in på Agria och Västragötalandsregionens hemsida
Så kan det vara. Jag startade datorn först dagen efter.MathiasS skrev:
Idag ringde jag Inet:s support (köpte routern där) och han fick mig att trycka på resetknappen. Efter det, fungerar den inte alls. Jordglobslampan lyser rött. Provade att resetta igen samt stänga av strömmen. Inget hjälpte. När jag ringde upp igen, hade de stängt.
Staffan
Logga in och jämför bilden för wan inställning i början av ditt inlägg.Staffan2000 skrev:
Så kan det vara. Jag startade datorn först dagen efter.
Idag ringde jag Inet:s support (köpte routern där) och han fick mig att trycka på resetknappen. Efter det, fungerar den inte alls. Jordglobslampan lyser rött. Provade att resetta igen samt stänga av strömmen. Inget hjälpte. När jag ringde upp igen, hade de stängt.
Staffan
Kan du surfa in på routern när du är ansluten med sladd till den? Troligen behöver du bara ställa in grundinställningarna igen. Då bör du i alla fall komma åt de sidor du tidigare kom åt.Staffan2000 skrev:
Så kan det vara. Jag startade datorn först dagen efter.
Staffan