22 711 läst ·
160 svar
23k läst
160 svar
Vi som ÄGER våra hus
Medlem
· Västragötaland
· 1 035 inlägg
Medlem
· Västragötaland
· 1 035 inlägg
Jag är ledsen. Det finns de som förstår ironi och så finns det de som så gärna vill vara besserwisser så att man helt missar det...
thomasx skrev:
Men efter 15 år har man inga lån och då kan man plocka ut lön.
Sen är det ju inte alla renoveringar som bara håller 15 år.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Med nuvarande amorteringstakt så är vårt hus betalt om 101,5 år.
Men både bil och TV är betalda kontant.
Passat 99:a som gått 33 000 samt en 32" tjock-TV då men vi slipper i alla fall Sundsvall och bara det är en stor tröst tycker jag
Men både bil och TV är betalda kontant.
Passat 99:a som gått 33 000 samt en 32" tjock-TV då men vi slipper i alla fall Sundsvall och bara det är en stor tröst tycker jag
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Men vad är så bra med södra Sverige? Jag bor i Örnsköldsvik, jag har gångavstånd till natur, hav, bra fiske, jag har 2 mil till centrum där allt jag behöver finns, jag har ett hus från 79 som jag betalade 250 000 för, utan några större renoveringsbehov, jag har bott i Stockholm också men jag har så svårt att se värdet i att lägga så mycket mer pengar på det.KnockOnWood skrev:
