F
Grattis! Va kul att höra! :D Vad för skiss valde ni att bygga? Och hur stor del av kostnaden gick till tomt? Va kul att det blir inflyttning så "snart", bara en liten vinter emellan :)
 
Hur stor var er kontantinsats?
Eftersom er månadskostnad blev ok
 
1, 1,5 eller 2-plan?
Och vilka material och system ni valt, in- och utvändigt. Låter ju oerhört bra kvadratmeterpris!!

Värmesystem? Riktiga trägolv? Vilken typ av köksluckor, köksbänkar, kyl/frys, spis, innerdörrar, inner/yttertak? Kakel/klinker? Öppen spis? Bastu?osv osv...

Det jag vet som är "b" med TH är deras fönsterbrädor - kolla upp.
 
Grattis!!!! ;D Vi har också precis blivit husägare... Fast vi får vänta tills juli. :-/Men den som väntar på något gott...
 
  • sekretr_enkel.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.