Hur har du fått till profilen på golvsockeln? Den nedre profilen har kommit dit efter att den är ditsatt ju?!

SNYGGT!!
 
Höök skrev:
Nu väntar en ny utmaning då vi köpt annan lägenhet och jag hoppas snart kunna återkomma med ny tråd för det projektet - som kommer att ha en helt annan vinkel.
Hur går det med husbygget då? Vi väntar på uppdateringar i den tråden.;)
 
Sandwich11 skrev:
Hur har du fått till profilen på golvsockeln? Den nedre profilen har kommit dit efter att den är ditsatt ju?!

SNYGGT!!
Kemiskt trä, vass kniv, slippapper och lite tålamod.
 
roli skrev:
Hur går det med husbygget då? Vi väntar på uppdateringar i den tråden.;)
ÄR ju uppdaterad, igår! Men det har inte hänt så mycket..
 
  • Gilla
roli
  • Laddar…
Höök skrev:
ÄR ju uppdaterad, igår! Men det har inte hänt så mycket..
Så går det när man är för snabb.... och inte kontrollerar innan man "gnäller".
 
Finner inga ord, förutom GRYMT!
 
  • Gilla
Höök
  • Laddar…
E
Instämmer med föregående talare. Vilket jobb ni lagt ner men framförallt vilket fantastiskt resultat. Hatten av!!
 
  • Gilla
Höök
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.