Hej,
Jag håller på med en köksrenovering och har fått ok från föreningen att ta bort en gammal tallriksventil som satt i skafferiet, då den inte fyller någon funktion, (Har inte varit öppen på 5 år)
Den sitter mitt på väggen och då jag inte kommer ha 60cm djupt skafferi där så blir den synlig, inte så kul.
Hur och med vad tätar jag den på bästa sätt?
Tacksam för tips!
//Suzanne
Jag håller på med en köksrenovering och har fått ok från föreningen att ta bort en gammal tallriksventil som satt i skafferiet, då den inte fyller någon funktion, (Har inte varit öppen på 5 år)
Den sitter mitt på väggen och då jag inte kommer ha 60cm djupt skafferi där så blir den synlig, inte så kul.
Hur och med vad tätar jag den på bästa sätt?
Tacksam för tips!
//Suzanne
Hej tack för svar! 🙏🏼S Sson85 skrev:
Det blev en gipsskiva och en massa isolering innanför. Hoppas det kommer hålla😅
Nu är den borta i alla fall!
Klicka här för att svara


