Låter som ett rimligt pris.
Såg det för 679:- ex moms på ahlsell.
Letar man och har tur finns det säkert för nån
100 billigare men det äts ju upp av tid och bensin ;)

Mvh Putte

Hej,

Har inföskaffat Fristad vertygsbälte, Snikki och är nöjd. Med lösa delar, matrialficka och ett för verktyg. Med mjukrem.

Det som fattas är skruvdragarhölster.

mattiasp>

vad kostade ditt Snickers bälte?

Drygt tusenlappen. Jag kommer inte riktigt ihåg, eftersom jag köpte en del andra grejer samtidigt. Det var på Beijer i Västerås

Update 2012 !

Lyfter en gamal tråd för att tipsa alla er hemmapudlare om detta verktygsbälte:)

Sneglade länge på ett Snikki 1832 men drog mig för de runt 1200:- som det kostar idag, när jag av en slump hittade detta bälte för 298:- beställde jag på vinst och förlust och kan nu efter par veckors användande säga att jag är otroligt nöjd med detta köp!

Den största skillnaden mot orginalet är spännet (Snikki har metall spänne idag), i övrigt ruskigt likt men framförallt är det ett rejält lyft mot de bälten som säljs i de stora byggkedjorna..... kan bara rekommenderas! :)

http://www.idefixteko.se/open_produkter/produktinfo_body.asp?prodid=16375&plats_id=1274

(.....och nej, jag har inte nått med butiken att göra, bara en nöjd kund)

S
tycker att ni ska ha väst eller snickarbäte med hängslen

• Gilla
Cba
  • Laddar…
Efter att jag hade tröttnat på att byxorna hasade ner hela tiden köpte jag ett bälte. Tror det första köptes in på Jula. Problemet ned att allting hasade ner bestod. Tänkte att "dyrare är bättre" och köpte mig ett Makita-bälte. Samma sak där...

Nu har jag köpt mig en arbetsväst och är mycket nöjd med denna.

Jag gillar snikkis 1832. Prova polarns makita-bälte en dag, de va så jäkla stort åh fläskigt. Får ju plats med halva verktygs-lådan! Nej ja gillar ett lagom smidigt med hammar-hänk.

S
sen ska ni inte köpa största möjliga bältet. man måste inte ha med sig alla verktyg hela tiden

K
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.