1 901 läst ·
12 svar
2k läst
12 svar
Verktyg med på önskelistan?
Medlem
· Västerbottens län
· 61 inlägg
Finns verktyg med på eran önskelista? Vad är det för verktyg?
Kommentera gärna sen om ni fått det ni önskat er.
Själv så har jag verktygstavla och en bosch pmf180e.
Kommentera gärna sen om ni fått det ni önskat er.
Själv så har jag verktygstavla och en bosch pmf180e.
Hmm, tror nog jag får köpa verktyg själv och närmast ligger faktiskt Scheppach's sänksåg och att sen pula ihop ett användbart bord till den som kan vara med i bilen.
God Jul förresten
/Kent
God Jul förresten
/Kent
Inget jätteverktyg, men "Hole in one" mottages tacksamt.
Dom stora julklapparna köper jag själv...!
Dom stora julklapparna köper jag själv...!
Produkter som diskuteras: "Hole in one"
Hole-in-One
Hole In One underlättar arbetet med att montera plattor och paneler över el- och VVS-dosor genom sitt patenterade magnetsöksystem. Systemet är designat för att göra det enklare att hitta och montera dolda el- och VVS-dosor, och är särskilt
Läs mer
Önska kan en alltid göra, men att få det av tomten är bara att glömma... Då jag bor i lägenhet så är det naturligtvis en egen liten verkstad/snickarbod som står överst på önskelistan
Självklart så finns det några härliga handmaskiner med på listan.
Då den tomte som jag har kontakt med inte har så gott ställt så får prylarna vara kvar på listan till nästa jul, så vidare jag inte har fått/köpt det under året. ;-)
Då den tomte som jag har kontakt med inte har så gott ställt så får prylarna vara kvar på listan till nästa jul, så vidare jag inte har fått/köpt det under året. ;-)
Det blev en julklapp till mig själv.
Efter mycket funderande blev det en beställning på Bosch GTS 10XC.
Kommer förhoppningsvis i mellandagarna.
Efter mycket funderande blev det en beställning på Bosch GTS 10XC.
Kommer förhoppningsvis i mellandagarna.
På en önskelista skulle man kunna rada upp endel intressanta bra att ha verktyg. Men det är ju försent nu. Så då kommer följdfrågan, var finns det bra mellandagspriser på verktyg? För man kanske kan göra något/några "klipp" de närmaste dagarna?
Edit: Skapade en egen tråd i ämnet för att inte kapa denna
http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/185544-mellandagsrea-pa-verktyg-2011-a.html
Edit: Skapade en egen tråd i ämnet för att inte kapa denna
http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/185544-mellandagsrea-pa-verktyg-2011-a.html
Redigerat:
Haha menade mer att jag är glad för nya sänksågen. TS55 hade jag ju redan men vill ha det mesta i blå Bosch och L-boxxar så även sänksågen. Istället för att behöva sälja privat vilket jag hatar blev gamla sänksågen en bra presentMackin skrev:
Fick faktiskt lite nya blad till Gop:en plus några nya arbetshandskar, tur frun har koll på vad man vill ha. Inte att förglömma nya Iphone 4S som tomten kom med och nästan blir ett verktyg ibland
Redigerat:
Medlem
· Västerbottens län
· 61 inlägg
Fick inget verktyg men present kort på k-rauta så då får man köpa dom själv
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 704 inlägg
Önskade mig och fick en Bosch PLR50 laseravståndsmätare =)
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden