Det har satt sig en massa skit i duschblandaren (FMM) så jag behöver få upp den, men lyckas inte. Det är de där enkrons-stora skruvarna jag behöver få bort. Har testat bl.a. med en enkrona men de sitter stenhårt, vad kan jag annars använda? En skruvmejsel är ju alldeles för smal.
 
  • Gilla
Erik Andersson77
  • Laddar…
Jag brukar använda en jättestor skruvmejsel. Men det finns säkert något specialverktyg.
 
Hittade en skruvmejsel som funkade. En jäkla massa skit satt det i silen men får inte bort det ordentligt. Nu behöver jag en jättestor insexnyckel för att kunna skruva bort det från andra sidan istället...
 
med en skruvdragar brukar man få mycke bättre tryck och är stadigare enligt mig
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.