Har två ventiler hemma som är monterade på olika sätt. Den ena riktar luften uppåt, den andra nedåt.
Finns det något rätt eller fel här? Eller bästa sätt att göra på?
På bilderna är det samma ventil vänd på båda sätten, som kanske syns.
Finns det något rätt eller fel här? Eller bästa sätt att göra på?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
På bilderna är det samma ventil vänd på båda sätten, som kanske syns.
Tack för svaret! Då vänder jag dem så.
Ventilen är nu vänd med luftström uppåt! Tack för hjälpen!
Klicka här för att svara