Vid elementhaveri så upptäcks att samtliga funktioner på ventilkopplet sitter stumt.
Vart hittar jag en nät leverantör som har detta på hyllan?

Säkerhetsventil
Vakuumventil
Temperaturventil
Avstängningsventil

Alternativt ett bolt on ventilkoppel 22mm
Ventilkoppel med kopparrör och fyra svarta vred, inklusive säkerhetsventil och avstängningsventil, monterat i ett trångt utrymme.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

TorpAnders TorpAnders skrev:
Vid elementhaveri så upptäcks att samtliga funktioner på ventilkopplet sitter stumt.
Vart hittar jag en nät leverantör som har detta på hyllan?

Säkerhetsventil
Vakuumventil
Temperaturventil
Avstängningsventil

Alternativt ett bolt on ventilkoppel 22mm
[bild]
Vad kärvar, tempinställningen ( plus- minus ) den vänstra/sned för att stänga av mot VVB, rakt ut säkerhetsventil.
Finns på varuhusen, standardutförande, mät mellan utgående rör upptill från VVB i mm och lika på utgående. Brukar ligga på ca 700 kr styck.

PS Kostar skjortan att köpa via nätet

J jonaserik skrev:
Vad kärvar, tempinställningen ( plus- minus ) den vänstra/sned för att stänga av mot VVB, rakt ut säkerhetsventil.
Finns på varuhusen, standardutförande, mät mellan utgående rör upptill från VVB i mm och lika på utgående. Brukar ligga på ca 700 kr styck.

PS Kostar skjortan att köpa via E
J jonaserik skrev:

PS Kostar skjortan att köpa via nätet
Endast avstängnigen går att rubba men den tätar inte helt.
Nu har jag rivit isär allt i småbitar och lagt ner det i citronsyra.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.