Hej! Jag är på sluttampen med att ha tagit fram teglet på murstocken. Kommer troligtvis att använda silikatgrund som ytbehandling då eftersträvar att det ej skall mörkna el dyl som t ex vid oljning. Jag är även ute efter ett snyggt galler att ha i den gamla öppningen (ventilen), antingen i svart gjutjärn eller "modernare" stål(?). Har ni några tips!!!!!!!
Jag bor i Göteborg./Carina
 
Jag vill absolut ej ha plastventil!!! Jag kan tänka mig något som ej är ventilgaller men som kan fungera som det.....så jag är tacksam för ideér!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.