Har bytt mina fönster ! bytt till tyska pvc-fönster vart kan jag sätta ventiler då det inte finns plats till detta ovanför fönstret . innan jag bytte så var det självdrag men är nu tätt så dett immar på mina fönster . någon som har bra tips till mej
 
Det verkar som om du inte kan ha fönsterventiler längre, då är det väl bara väggdito som återstår. Här håller jag på att kolla på ventiler: http://www.leifarvidsson.se/index.php
 
oki tack ska kolla där
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.