Hej, har ett gammalt torp där jag gjort ett litet rum 2x1kvm med en duschkabin och förbränningstoa behöver en fläkt för utsug har ett tidigare borrat hål som sitter 1m upp på ytterväggen efter en Separett är det för lågt undrar jag, skulle vara skönt att slippa göra ett nytt hål i timmerväggen. Även tacksam för förslag på billig enkel lösning.
 
BirgitS
Välkommen till forumet!

Det är ju avsevärt lägre än vanligt och det kan ju kanske bli så att ångan från duschkabinen har svårt att ta sig ut. Men det är ju bara att prova hur det fungerar med en provisorisk fastsättning i befintligt hål.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.