Hej, har ett gammalt torp där jag gjort ett litet rum 2x1kvm med en duschkabin och förbränningstoa behöver en fläkt för utsug har ett tidigare borrat hål som sitter 1m upp på ytterväggen efter en Separett är det för lågt undrar jag, skulle vara skönt att slippa göra ett nytt hål i timmerväggen. Även tacksam för förslag på billig enkel lösning.