Vad är det som gäller med ventilationen i badrum och gästtoa ska luften in i badrummen komma in under dörren eller kan man ha en spalt ovanför dörren? vi ska in med Paxfläktar men just nu är det för tätt vid dörrarna så vi lär öka luftgenomströmningen så att det fungerar som det ska.
 
Under dörren så man inte riskerar att endast luften i taket ventileras.
 
  • Gilla
tergo
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.