Vad är det som gäller med ventilationen i badrum och gästtoa ska luften in i badrummen komma in under dörren eller kan man ha en spalt ovanför dörren? vi ska in med Paxfläktar men just nu är det för tätt vid dörrarna så vi lär öka luftgenomströmningen så att det fungerar som det ska.