Hur du kan dra ventilationsrören beror bla på hur planlösningen är på bägge våningarna, om det finns kattvindar, om det ska renoveras i närtid etc.

Ja det finns många aggregat som kan monteras både inomhus och på vind, det kvittar om aggregatet sitter i källaren, markplan eller ovanvåning, det fungerar lika bra vilket som.
 
Demmpa Demmpa skrev:
Hur du kan dra ventilationsrören beror bla på hur planlösningen är på bägge våningarna, om det finns kattvindar, om det ska renoveras i närtid etc.

Ja det finns många aggregat som kan monteras både inomhus och på vind, det kvittar om aggregatet sitter i källaren, markplan eller ovanvåning, det fungerar lika bra vilket som.
Demmpa Demmpa skrev:
Hur du kan dra ventilationsrören beror bla på hur planlösningen är på bägge våningarna, om det finns kattvindar, om det ska renoveras i närtid etc.

Ja det finns många aggregat som kan monteras både inomhus och på vind, det kvittar om aggregatet sitter i källaren, markplan eller ovanvåning, det fungerar lika bra vilket som.
Tack för svaret. Just nu jag har Elpanna som är monterat i källaren på första våning, undrar om det finns något värme aggregat med ventilation?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.