Byggahus.se
Bor ca 30 meter från en ganska starkt trafikerad väg. Är singel och bor ensam i huset. Är inte heller road av att fara runt i huset som ett yrväder och dammsuga. Skulle vilja ha ett städfritt hus och fungerar på om jag kan öka övertrycket i huset med en liten fläkt i källaren. Men jag skulle behöva en fläkt med ett Heppafilter som inte släpper igenom minsta dammkorn. Men finns fläktar med Heppafilter?
 
N nallepu skrev:
Bor ca 30 meter från en ganska starkt trafikerad väg. Är singel och bor ensam i huset. Är inte heller road av att fara runt i huset som ett yrväder och dammsuga. Skulle vilja ha ett städfritt hus och fungerar på om jag kan öka övertrycket i huset med en liten fläkt i källaren. Men jag skulle behöva en fläkt med ett Heppafilter som inte släpper igenom minsta dammkorn. Men finns fläktar med Heppafilter?
här kanske är något för dig
 
  • Elektrostatiskt filter F80 miljö för ventilation, visas på en webbsidas produktdetaljsida.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skärmdump som visar produktinformation om ett luftfilter med hög avskiljningsgrad från Fresh.se.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.