Hej,
Är det någon som har tips om hur man bör fixa vettig ventilation i badrum och tvättstuga?
Rummen ligger en bit ifrån varandra men jag överväger att dra spirorör på finden och koppla ihop det till en gemensan fläkt. Lite mer rör men jag borde spara in det på takhuv och fläkt..
Finns det smarta system för att styra en kanalfläkt beroende på fuktnivå i två olika rum?
Skulle behöva lite råd om vilken dimension på rör man bör ha och vilken typ av fläkt.
I tvättstugan kommer det också att stå en jordvärmepump.. kan det vara värt att koppla en frånluftsmodul till den?
MVH
Per