Hej.
Bor i ett gammalt hus och funderar hur jag ska få ihop ventilationen.
Badrum med dusch ligger vägg i vägg med tvättstugan, finns en "dörr" mellan dom.
I badrummet sitter det idag en nyare pax fläkt som går via ett spiror rör som passerar tvättstugan och sen ut genomen ytterväggen.
Tvättstugan håller vi på att göra iordning tidigare förråd så ingen ventilation där.
Huset har någon typ av självdrag (dåligt i allmänt men funkar bra i badrummet)
En liten bild för bättre förklaring