Hej.

Bor i ett gammalt hus och funderar hur jag ska få ihop ventilationen.
Badrum med dusch ligger vägg i vägg med tvättstugan, finns en "dörr" mellan dom.
I badrummet sitter det idag en nyare pax fläkt som går via ett spiror rör som passerar tvättstugan och sen ut genomen ytterväggen.

Tvättstugan håller vi på att göra iordning tidigare förråd så ingen ventilation där.

Huset har någon typ av självdrag (dåligt i allmänt men funkar bra i badrummet)

En liten bild för bättre förklaring
 
  • Skiss av huslayout som visar badrum och tvättstuga med ventilation via Pax-fläkt och rör genom yttervägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.