Det står i detaljplanen för vår tomt att huset måste byggas radonsäkert (extra tjock matta på plattan, täta genomförningar, ventilationsslang under grunden etc).
Får man ha frånluftsvärmepump när man ska bygga radonsäkert?
Skulle det ur radonsynpunkt vara en stor fördel att från början installera ftx?