Hej

Undrar om placeringen av tillluftsventilen. Istället för att borra i 90mm timmervägg för att placera ventilen strax under aggregat... Kan man istället placera den i golvet strax under aggregatet? Finns det några nackdelar med det?
 
Spelar ingen roll.
Mvh
Sakke
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.