Hej på Er!

Bygger själv ett mjöbäcksvillan som ska vara klart v47, skulle vara kul att få lite reflektioner från andra som bygger med MEAB, vi är oerhört nöjda hittills men det finns ju småsaker förstås, om någon vill hänga på tråden så vore det kul!

MVH jONAS
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.