Vi ska till och bygga med dom vore kul att se vad andra har för erfarenheter.....
 
Hej du!
Vi håller på som bäst att bygga med Mjöbäcksvillan. Grunden är klar (inte genom MB) och huset ska komma onsdag nästa vecka. Vi bygger ett Sjövik, men med inredd vind och vidbyggt garage. Allt har fungerat jättebra hittills :). Vi bygger i Nyköping och har vår kontakt från HusExpo i Stockholm.
// Irene
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.