Hej du!
Vi håller på som bäst att bygga med Mjöbäcksvillan. Grunden är klar (inte genom MB) och huset ska komma onsdag nästa vecka. Vi bygger ett Sjövik, men med inredd vind och vidbyggt garage. Allt har fungerat jättebra hittills

. Vi bygger i Nyköping och har vår kontakt från HusExpo i Stockholm.
// Irene