Undra om hans "pannrum" (i filmen) pallar en svensk brandtillsyn.:D
 
Ser ut som en Maga turbo eller en enkel orlan...
 
Åskar skrev:
Undra om hans "pannrum" (i filmen) pallar en svensk brandtillsyn.:D
Haha, tänkte på det jag också!
 
_ap_
Verkar ryka in ruskigt mycke, inget för källaren..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.