1 969 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
vedklyv/vedkap
Hej,
jag skall klyva vad. Några normalt stora stockar och några lite större, min fråga är om det kanske räcker med en vedkap? Eller måste jag hyra både en vedklyv + vedkap.
vad tycker ni?
/Alvaro
jag skall klyva vad. Några normalt stora stockar och några lite större, min fråga är om det kanske räcker med en vedkap? Eller måste jag hyra både en vedklyv + vedkap.
vad tycker ni?
/Alvaro
Produkter som diskuteras: "klyvyxa"
Klyvyxa 2000 gram 800 mm Bahco
Stål för vedklyvning
539 kr inkl moms
Läs mer
Klicka här för att svara