Jag skulle vilja slå ett slag för byggande av vedhus! Man får bygga en lite husvolym, det tar inte så lång tid, några dagar, och det blir snyggt ihop med veden man fyller det med. Ett husbygge i miniatyr, perfekt för oss byggjunkies som mest vill bygga något hela tiden.
Är det någon annan därute som vill dela med sig av sina vedhus?
Se även:
http://nybyggaranda.se/
/Niklas Edelström
Är det någon annan därute som vill dela med sig av sina vedhus?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Se även:
http://nybyggaranda.se/
/Niklas Edelström
Vi behövde inte bygga något. Tog bara det gamla vindskyddet för hästar och slängde in massa pallar på marken och så var det bara att fylla på med ved.


Klicka här för att svara
