Jag skulle vilja slå ett slag för byggande av vedhus! Man får bygga en lite husvolym, det tar inte så lång tid, några dagar, och det blir snyggt ihop med veden man fyller det med. Ett husbygge i miniatyr, perfekt för oss byggjunkies som mest vill bygga något hela tiden.
Är det någon annan därute som vill dela med sig av sina vedhus?
vedhus_3.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

vedhus_1.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Se även:
http://nybyggaranda.se/

/Niklas Edelström
 
  • Gilla
stice och 1 till
  • Laddar…
Jag gillar den omålade bilden och vinklen på den, känns robust och "Kalla kriget", nästan så man väntar på en radarantenn :P
 
Vi behövde inte bygga något. Tog bara det gamla vindskyddet för hästar och slängde in massa pallar på marken och så var det bara att fylla på med ved.
171.jpg
 
J
känns som att det blir mycket vedbärning i det första alternativet...
jag röstar på nr 2 :thumbup:
 
Gillar din vedbod kanonmycket Kaneone! Finns det möjlighet att ta del av ritningarna till den? Jag har följt ditt husbygge och antar friskt att du har ritat upp härligheten till minsta detalj! ;)
 
Jag slängde ihop ett vedskjul vid sommarstugan av enbart återvunnet materiel.
Efter bilden togs har det även tillkommit en avdelare i mitten.

Kul projekt som tåg nån timme.

20150913_152715.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
kuntri skrev:
Gillar din vedbod kanonmycket Kaneone! Finns det möjlighet att ta del av ritningarna till den? Jag har följt ditt husbygge och antar friskt att du har ritat upp härligheten till minsta detalj! ;)
Jadå! Skicka ett mail till mig.
niklas@edelstromdesign.se

mvh Niklas
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.