Har du inte problem med gränslägena för motorn då? Själva ventilen är säkert helt ok, borde vara enkelt att få till brytarna. Annars finns många ersättare men du får troligtvis bygga om lite pga måttskillnader kolla på tex ESBE, det går ju också byta till annan motordel som passar på ventilspindeln.