Hej!
Vi tog bort en radiator, uppsatt 1990, stängde retur och ventil. När vattnet i elementet hälldes ut via nedre anslutningen så var vattnet alldeles klart och fint, men det sista som rann ut (och som då måste legat överst) var svart som natten. Borde inte allt vatten varit svart? Om, vad kan det bero på att det såg ut så här? Elementet har blivit varmt över hela ytan, dock har det inte lyckats värma upp ett litet badrum på 4 kvm ordentligt.