4 621 läst ·
6 svar
5k läst
6 svar
Vattenutkastare infräst i väggen ?
Bygger i lättbetong med en vägg på 365mm och vill ha ett vattenutkast igenom den. Tänkte det vore smidigt att dra upp 25mm slangen på insidan av väggen (infällt) och sen borra hål rakt igenom . Detta så man slipper ha vattenslangen upp genom golvet på väggen synlig... :-/
Klicka här för att svara