Tack för snabbt svar. Hur gör man med kopplingar, gräver man bara ner dem som de är, eller har man någon inspektionslucka av något slag som man kan öppna?
PRK-kopplingar ska väl vara godkända för nedgrävning. Åtminstone gjorde jag så för några år sedan och det har funkat bra. Tänk på att använda stödhylsa.