alexander___ david__ skrev:
Tack för snabbt svar. Hur gör man med kopplingar, gräver man bara ner dem som de är, eller har man någon inspektionslucka av något slag som man kan öppna?
PRK-kopplingar ska väl vara godkända för nedgrävning. Åtminstone gjorde jag så för några år sedan och det har funkat bra. Tänk på att använda stödhylsa.
 
Det var ju vatten till växthus och som du troligtvis kopplar bort vid frysrisk så det är bara att gräva ned.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.