Jag vill gräva ner PEM-slang för att slippa ha en vattenslang liggandes till växthuset bl.a.
Jag har en 2-vägskran kopplad till ett vanligt FMM-utkast.
https://www.gardena.com/se/produkte...ar/2-vagskran-med-adapter-1-2--3-4/900876901/

Jag vill ha en likadan nere vid växthuset.

Vad för dimension behöver jag på PEM-slangen?
Vad för kopplingar behöver jag till PEM-slangen?

Det rör sig om ungefär 20m slang.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.