Har ett konstigt problem och vet inte vad det kan vara.
Så fort kopplar in en vattenslang till utkastaren så reduceras trycket enormt. Drar jag bort slsngen är trycket som vanligt ifen. Vad ksn det vara tro?
Har ett konstigt problem och vet inte vad det kan vara.
Så fort kopplar in en vattenslang till utkastaren så reduceras trycket enormt. Drar jag bort slsngen är trycket som vanligt ifen. Vad ksn det vara tro?
Något som blockerar inne i slangen ?
Väldigt grov slang, betydligt grövre än röret som matar utkastaren ?
Gammal slang som "Svällt" invändigt och minskat sin innerdiameter på något ställe ?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.