Hej,
Bygger mig en badtunna nu i vinter som skall premiär doppas till nyår är tanken. Har dock ett sista problem, kaminen. Är det någon som har en ritning till en vattenmantlad kamin. Har tänkt att ha kaminen utanför karet nämnligen. Alla förlag och bilder välkomnas!
Mvh David