Hej,

Bygger mig en badtunna nu i vinter som skall premiär doppas till nyår är tanken. Har dock ett sista problem, kaminen. Är det någon som har en ritning till en vattenmantlad kamin. Har tänkt att ha kaminen utanför karet nämnligen. Alla förlag och bilder välkomnas!

Mvh David
 
Har gjort ett par stycken såna som man har i vattnet men i princip blir det väl rätt likt antar jag, dock utan ritning. Men har du tänkt på att skaffa en begagnad villapanna att koppla in? Den är ju färdig och konstruerad just för att värma vatten :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.