OK, men vad är orsaken till problemet och hur komma till rätta med det??
 
Lima 2015 Lima 2015 skrev:
OK, men vad är orsaken till problemet och hur komma till rätta med det??
Antingen testar du att tryckspola avloppet eller så bygger du en avluftning och kompletterar med under diskhon. Jag hade börjat med att spola ledningen för att det känns minst krångligt.
 
G ekaa88 skrev:
Antingen testar du att tryckspola avloppet eller så bygger du en avluftning och kompletterar med under diskhon. Jag hade börjat med att spola ledningen för att det känns minst krångligt.
Ok tack, skall överväga göra det.
Med vänlig hälsning
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.