Hejsan!
Jag har nyligen rivit ut och satt in nytt vattenlås till min tvättstuga.
Jag körde in till Bauhaus för att få fatt i delar för att bygga ihop det under diskhon.
Jag sade även att jag hade en tvättmaskin jag skulle vilja koppla ihopa.
Han gav mig denna, när jag nu har satt ihopa allt, så förstår jag inte riktigt var tvättmaskin slangen ska kopplas in? Känns lite som det saknas något.
Vad tror ni?
Här är satsen jag fick:
Jag har nyligen rivit ut och satt in nytt vattenlås till min tvättstuga.
Jag körde in till Bauhaus för att få fatt i delar för att bygga ihop det under diskhon.
Jag sade även att jag hade en tvättmaskin jag skulle vilja koppla ihopa.
Han gav mig denna, när jag nu har satt ihopa allt, så förstår jag inte riktigt var tvättmaskin slangen ska kopplas in? Känns lite som det saknas något.
Vad tror ni?
Här är satsen jag fick:
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Vattenlås/avloppsrör för underbänkmontage är intressanta! Så här såg mitt ut, byggt 2010.
Diskmaskinavloppet är den grå slangen:
Och så här såg det ut på insidan efter några år vid rengöring:
Och i delar:
Diskmaskinavloppet är den grå slangen:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och så här såg det ut på insidan efter några år vid rengöring:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och i delar:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara


