Medlem
· VästraGötaland
· 20 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej byggahus.
Som på bilden ser ni att det kryper in vatten precis under karmen. Vi har nyligen gjort om detta rummet och upptäckte ej detta innan vi köpte huset.
Vad kan det tänkas vara? Ska man testa att spola vatten på utsidan på fasaden med vattenslang för att kanske se vart det tar vägen? Fönstrerna ska såsmåning om bytas.
Tack för era tankar.
Medlem
· VästraGötaland
· 20 inlägg
Tack för svar. Jag tror inte vi har plåtar ovanför fönstret. Ska kolla idag, kan även ta en bild så ni får se.
Medlem
· VästraGötaland
· 20 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej!
Finns ej några fönsterbleck precis ovanför fönstret, endast på underdelen och på ovansidan fast bredvid fönstret. Vi bor i ett kedjehus och de andra husen är byggda på samma sätt längs med gatan.
Det är byggt i början av 60-talet. Kanske kan fråga grannarna om de har haft samma problem, konstigt att ingen annan har det. Vi kanske har haft otur. Aja, ska man nu fixa bleck ovanför?
Tack!
Medlem
· VästraGötaland
· 20 inlägg
Ska se till tätningen av fönstret såklart.!
Klicka här för att svara