Tomtom79 Tomtom79 skrev:
Har du provat att dra igång vattnet UTAN att väggen där blandaren sitter blir blöt? Kan ju vara så enkelt som att det rinner in vatten längs väggen och in i ytterröret och sen letar sig ner.
Inte direkt men idag kom det när takduschen är på och klart det kommer stänk på blandaren men i så värst blött. Testade även med handduschen i sitt fäste vänd mot blandaren och det kom inget då heller. Ska dock testa detta exakt imorgon!

Tack!
 
Hoppas det är löst sig av sig självt, har inte runnit nåt vatten alls sedan rörmokaren var här.

återkommer om det börjar rinna igen men till dess anser jag det löst.

tack alla för era svar och hjälp!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.