Vi har precis lagt in golvvärmekassetter för vatten från Energijägarna på övervåningen...
Vad ska man ha på dessa kassetter innan golvet läggs på? Ångspärr? Annan plast? Vi har nämligen samma system från Energijägarna och bara lagt ut kassetterna än så länge.