Hej!
Har ett hus som är kopplat till fjärrvärmesystem och där övervåningen värms upp med fjärrvärme.
Källarvåningen (som har två av sovrum och badrum) värms dock upp med direktverkande el genom golvvärme + luftvärmepump. Källarvåningen är 72 kvm.
Vad skulle det ungefär kosta att dra vattenburen värme till källarvåningen (arbete+material)? Tänker alltså element/radiatorer (dvs. inte vattenburen golvvärme).
Är det någon som vet/tror sig veta på ett ungefär?