Har ett hus från 1965 med golvvärme, rören
är av stålrör. Golvet är av betong. Hur ska man öka säkerheten för att rören inte skall spricka. En granne längre ner fick vattenläcka han fick bila upp hela golvet. Kan man utföra reiling eller en annan form av metod.