Jag funderar på att lägga in golvvärme i köket. I dag är köket uppvärmt med element (fjärvärme). Finns det någon som kan ge mig några tips hur jag ska gå till väga för att koppla in det nya golvärmen? ???
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.