Hallå byggahus!
Ska snart dra igång renoveringen av ett badrum och hoppas kunna få svar på hur man kan lösa dragningen av vattnet.
Badrummet ser ut enligt följande.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Toalett och handfat är tänkt att vara kvar på samma plats som tidigare medan golvbrunnen flyttas till det nedre högra hörnet då det skall bli dusch istället för badkar.
Väggen i nederkant ovan ser ut så här.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Alla väggar är betong förutom den på bilden ovan som är gips.
Hur löser man dragningen/kopplingen av vattnet på bästa sett?
Att ha inkommande/utgående vattenledningar nere vid golvet i en dusch är ju inte så bra
Finns det några godkända lösningar för skarvning av vattenrör i vägg?