6 952 läst ·
5 svar
7k läst
5 svar
Vatten i diskmaskin vid leverans
Köpte ny på MM igår, förutom repor i lacken på luckan så var det lite vatten i slangar och i maskinen, är detta vatten normalt? Efter kvalitetskontroll kanske? Jag trodde all form av kontroll var avskaffad, billigare för företagen att hantera reklamationer istället.
Det märkliga är att maskinen var till synes helt ouppackad, frigolit hel och fin, plasten utan skråmor. Reporna måste gjorts på fabriken, önskar mig själv lycka till med att övertyga MM/AEG om att det inte är jag som gjort reporna.
Tamejfan jämt så här med nya grejer, kyl och frys hade trasiga dörrar, skev skruvdragare, TV med gul fläck, vibrerande DVD-spelare m.m. o.s.v.
Det märkliga är att maskinen var till synes helt ouppackad, frigolit hel och fin, plasten utan skråmor. Reporna måste gjorts på fabriken, önskar mig själv lycka till med att övertyga MM/AEG om att det inte är jag som gjort reporna.
Tamejfan jämt så här med nya grejer, kyl och frys hade trasiga dörrar, skev skruvdragare, TV med gul fläck, vibrerande DVD-spelare m.m. o.s.v.
Tack, alltid något. Funderar på om jag orkar bråka med MM, de svarar inte i telefon på en kvart i alla fall.
Mediamarkt säger att vi ska vända oss till serviceföretaget, som säger att vi ska vända oss till MM.
Som förväntat.
Som förväntat.
Mediamarkt har fel. Du har köpt den av dem och den är repig direkt upppackad ur obruten,förpackning. Börja inte dribbla om vattnet när du pratar med dem dock, fokusera på repskadan, det är vad du kan reklamera.
Klicka här för att svara