S
Förresten så borde du inte ha ångspärr i isoleringen om du har tätskikt i badrummet.
 
  • Gilla
Joak
  • Laddar…
S sinuslinus skrev:
Är det inte världens köldbrygga där? Är ju bara några cm isolering.
Jag tycker det också.. men är inte kunnig och tänker att företaget som renoverade borde ha anmärkt på det om det vore så uppenbart 🤔
 
S sinuslinus skrev:
Förresten så borde du inte ha ångspärr i isoleringen om du har tätskikt i badrummet.
Det är en utbyggnad i taket, därav plasten, som jag förstått.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.