Vi skall nu äntligen ta tag i uppfräschningen av "stor-toan".
Pga. av krypgrund (+ ingen golvvärme) så kommer vi inte kakla badrummet utan vårat val är att sätta våtrumsmatta istället.

Jag/vi har dock svårt att hitta något som är riktigt snyggt.
Just nu lutar det åt Forbo Aqualon Pacific 4852 till golvet och Tarkett Aquarelle 038 för väggarna.

Bidra gärna med lite bilder från era badrum med våtrumsmattor.


Bilden föreställer dagens våtrumsmatta i vårt orenoverade rosa-lila badrum
 
  • dagens_matta_golv.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jef skrev:
Kolla här:

[länk]

några bilder från vår renovering.
Vad är det för matta på golv/vägg? (märke)
 
wanman skrev:
Vad är det för matta på golv/vägg? (märke)

Hej,

Väggmatta:
http://www.tarkett-floors.com/floors/site/sv-se/topic/wetroom/article/20069/article.asp

Bård:
http://www.tarkett-floors.com/floors/site/sv-se/topic/wetroom/article/15579/article.asp

OBS, då vi inte hittade någon snygg bård så valde vi ovanstående och mattläggaren vände på den och klippte bort mönstret. Detta fungerade eftersom vi har så lågt till tak (ca 215cm)

Golv:
http://www.tarkett-floors.com/floors/site/sv-se/topic/wetroom/article/8857/article.asp
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.