Vi skall nu äntligen ta tag i uppfräschningen av "stor-toan".
Pga. av krypgrund (+ ingen golvvärme) så kommer vi inte kakla badrummet utan vårat val är att sätta våtrumsmatta istället.
Jag/vi har dock svårt att hitta något som är riktigt snyggt.
Just nu lutar det åt Forbo Aqualon Pacific 4852 till golvet och Tarkett Aquarelle 038 för väggarna.
Bidra gärna med lite bilder från era badrum med våtrumsmattor.
Bilden föreställer dagens våtrumsmatta i vårt orenoverade rosa-lila badrum
Pga. av krypgrund (+ ingen golvvärme) så kommer vi inte kakla badrummet utan vårat val är att sätta våtrumsmatta istället.
Jag/vi har dock svårt att hitta något som är riktigt snyggt.
Just nu lutar det åt Forbo Aqualon Pacific 4852 till golvet och Tarkett Aquarelle 038 för väggarna.
Bidra gärna med lite bilder från era badrum med våtrumsmattor.
Bilden föreställer dagens våtrumsmatta i vårt orenoverade rosa-lila badrum
wanman skrev:
Hej,
Väggmatta:
http://www.tarkett-floors.com/floors/site/sv-se/topic/wetroom/article/20069/article.asp
Bård:
http://www.tarkett-floors.com/floors/site/sv-se/topic/wetroom/article/15579/article.asp
OBS, då vi inte hittade någon snygg bård så valde vi ovanstående och mattläggaren vände på den och klippte bort mönstret. Detta fungerade eftersom vi har så lågt till tak (ca 215cm)
Golv:
http://www.tarkett-floors.com/floors/site/sv-se/topic/wetroom/article/8857/article.asp
Klicka här för att svara
